BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. augusztus 20., csütörtök

CHAT

Sziasztok! Úgy gondoltam valahogy kiügyeskedem, hogy legyen chat az oldalon!:) Remélem nem gond! Ha bármi ellenvetése van valakinek, azt nekem jelezze itt hsz-ben, vagy emailban! A cha szabájai:
- NEM KÁROMKODUNK!!!!
- MÁS NEVÉBEN NEM IROGATUNK!!!!
- ÉS! HIRDETNI bármilyen meglepő is, de SZABAD!!!

Ha ezeket betartjátok fent hagyom, de ha nem, akkor pápá chat! Na csak ennyit akartam!

Mystic Angel

2 megjegyzés:

Mystic Angel írta...

olgus nagyon tetszenek a számomra eddig elolvasott nagyon izgalmas, és és érdekes fejezetek!!!
Örülök, hogy ilyen barinőm van!!!
Best friends forever!!!!!!!!!!!!!!XDXDXDXDDXD
Puxa:Marcsesz

Mystic Angel írta...

Köszi Marcsesz! :) Tudod mit nem értek? Hogy miért is az enyémen írtál... Jaaaa hogy amíg apunál voltam, nem jelentkeztem ki... az lehet! Az összeset, vagy néhányat olvastad, Mert nekem legutóbb azt mondtad, hogy te csak akkor fogod a-tól z-ig elolvasni, ha már a kezedben tarthatod könyv formájában! Háááát ha a Ricsinek igaza van, és minden stimmel, akkor ezt meg is teheted nem sokára...:):):P:P