BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2010. április 5., hétfő

Díj díj hátán!



Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2)a logót kirakom a blogomba.

3)a szabályzatot kirakom a blogomba.

4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7)betartom a szabályokat.
A díjazottak:) : 

Név: Olgus, Olgi, Olgizi, Mystic Angel
Lakhely: Magyarország, Bács-Kiskun megye, Madaras
Születési hely: Szeged
Magasság: 160 cm Névnap: augusztus 27(asszem...xD)
Foglalkozás: gimnazista vagyok(8 osztályos gimiben, és 8. os vgyok)
Testvérek: van 5 nővérem
Anyanyelv: Magyar Beszélt nyelvek: Magyar, Angol, 
Gyűjtemény: könyvek, természetesen pénz, füllbevalók, és a bérleteim!XD
Cipőméret: 39-40 Iskola: Madarason 7.-ig a Petőfi Sándor Álltalános Művelődési Központban tanultam, és most 8.-tól Baján a Szent László ÁMK Gimnázium és Szakközép Gimnáziumában tanulok.
Kedvencek: könyvek, zenék, Vaszilom/kiskutyám, aki már nem is olyan kicsi...:P/ Hobbi: olvasás, írás, táncolás, sétálás, zenehallgatás
Zsebpénz: életemben egyszersem kaptam zsebpénzt! a bérletpénz maradékát összegyújtöm/amit a rohadékok megemelek,így csak 300 forint marad, nem 500!:@/, és abból ami összejön....
Kívánság: végre normalizálódjanak itthon a dolgok....
Álom: hogy sikeres, és jó  legyek  abban, ami majd a foglalkozásom lesz, és megelelő környezetet tudjak biztosítani majd a gyerekemnek/gyerekeimnek.
Szerencseszám: 21
Szeretnék találkozni: a "bevésődésemmel" !!!!!!!!!!!!!!
Háziállatok: egy kistacsim Valszil, és voltam halaimis,arany hal,meg guppi, meg vitorlás, de ők már eltávoztak világunkból......:(

Ezt a díjat TRUSKÁTÓL kaptam! Köszönöm neki:)

0 megjegyzés: