BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. július 12., vasárnap

Rajzaim + egy Amy-s kép!:)

Hellóka!:)

Úgy néz ki, ma nagyon írós kedvemben vagyok!:) Tudom, tudom, ezt a hirtelen jött erőt, az új fejezetre kellene fordítanom, de gondoltam felteszek még egy szereplős képet! Na itt is van:



Szerintem ő is nagyon jó lenne Amy-nek! Na mind egy is! jöjjön még aminek jönnie kell! Berakok egy két rajzomat! Ha nem nagy kérés akkor kérnék kritikát! Az új fejezethez is!! :P NA akkor itt vannak!:)







































1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, nekem nagyon tetszenek a rajzaid, igazán tehetséges vagy! Még eddig nem hiszem hogy írtam megjegyzést, de amúgy nagyon szeretem a történetedet is, általában 2 naponként mindig felnézek ide hátha van új fejezet!!! :P:P:P:P
És gratulálok 13 évesen igazán remek történeteket írsz!
Ja igen és még valami arra szeretnélek megkérni hogy ha van egy kis időd megnéznéd az én blogomat is, mert kíváncsi vagyok a véleményedre, nem olyan rég csináltam! Én nem írok történeteket, nem igazán van sok ötletem hozzá, hanem a barátnőm ír kis töriket és verseket! És nagyon örülnék ha megnéznéd! Még egyszer gratulálok! És bocs ha zavarlak a kérésemmel! Csak kiváncsi vagyok neked tetszik e?
A címe: http://www.rockmusicandstory.blogspot.com/