BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. július 12., vasárnap

A kinézettel kapcsolatos fejlemények!

Hellóka!

Itt keresgélek a www.pyzam.com -on, és találtam egy TALÁN ide illő kinézetet! itt a link:

Ide katt!

Nem tudom, hogy nektek melyik tetszik jobban, de indítok egy újjabb szavazást, és ott, vagy itt hsz.-ben döntsétek el!:)

Előre is köszi!:)

Ui: A betűszínt természetesen úgy változtatnám, hogy rendesen olvasható legyen! Személy szerint nekem nagyon tetszik!;)

2 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Szia! Tudom hogy kicsit elkéstem ezzel, de láttam a pyzam.com-on egy nagyon klassz hátteret, amin egy farkas van. Szerinteem illene a bloghoz:D
Puszi

Mystic Angel írta...

Szia Nessie!
Semmi baj! Én is láttam, és már gondolkszok, hogy nem e azt rakom ki... De majd még meglátjuk! Köszi hogy szóltál!:)
Mystic Angel