BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2011. augusztus 9., kedd

Kérlek olvasd el!

Helló!

  Tudom, kicsit furcsa lesz ezt hallani, de záróra van!Nem, nem itt, hanem a Könyvbe zárt valóság oldalon. Igen, én is jól tudom, hogy nemrég leheltem bele életet, de ennek így kell lennie...  Ha a szakértők nem találják megfelelőnek a tudásomat, és kiesek a versenyből, valószínű, hogy újra teszek fel oda fejezeteket, ám ha szabad ezt mondanom, én abban reménykedem, hogy megfelelő vagyok a számukra,és kiadásra bocsáthatom a történetet.
   Végül is, nem kell drámázni, mivel így is, úgy is jól jártok! :P Nos én nem, de az már más tészta... Remélem azért nem haragszotok annyira... Puszi

Mystic Angel

0 megjegyzés: