BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2011. augusztus 9., kedd

Mind a három verzió! avagy Az adalék...

Mysic Angel Life - Életem... - es verzió:


Helló

   Most írom le harmadjára ugyanazt, kicsit másképpen... Már tuti olvastad azt amit leírni készülök, de hanem, azért ide bemásolom mind a két verziót!

Könyvbe zárt valóság - os verzió:

Helló mindenkinek!

   Gondolkozom... Ugyanis megláttam egy játékot. Nos, a lényeg az csupán annyi, hogy akit eléggé jónak találnak,annak könyv kiadással kecsegtetnek!
  Van több ötlet is a tarsolyomban, de ezt a történetet jó lenne látni könyvben!!! Legalábbis szerintem! Szóval azon gondolkodom, hogy fel sem tehetném ide a fejezeteket,  ha jelentkezek erre a játékra... De nem szeretnélek titeket megfosztani az olvasásától!
   Mégis úgy gondolom jobb csírájában elfojtani a dolgot! Így a verseny végéig nem kecsegtetek újabb fejezetekkel. A harmadikat még feltettem, ám a többi csak akkor fog kikerülni, ha nem találnak jónak a szakértők! Bocsánat, hogy ilyent mondok, de reménykedek a kis 15 éves fejemmel, hogy jónak találnak, és nem itt blogspot-on kell olvasnotok a Könyvbe zárt valóság további részét...
   Tudom ez veletek való kicseszés, de csak emberből vagyok, és már évek óta egy könyv kiadásról ábrándozom, így gondolom értitek, ha azt mondom, hogy élnem kell a lehetőséggel...
   Remélem megértitek a döntésemet, és át tudjátok érezni az én helyzetemet is. Ha minden jól sikerül, és Isten is úgy akarja lesz ebből valami. Drukkoljatok, hogy sikerüljön, előre is köszi! :)
   Köszi, hogy eddig is olvastál! Puszi

Mystic Angel


Utolér a sors, Rád talál a jövő - s verzió:

Kérlek olvasd el!
Helló!

  Tudom, kicsit furcsa lesz ezt hallani, de záróra van!Nem, nem itt, hanem a Könyvbe zárt valóság oldalon. Igen, én is jól tudom, hogy nemrég leheltem bele életet, de ennek így kell lennie...  Ha a szakértők nem találják megfelelőnek a tudásomat, és kiesek a versenyből, valószínű, hogy újra teszek fel oda fejezeteket, ám ha szabad ezt mondanom, én abban reménykedem, hogy megfelelő vagyok a számukra,és kiadásra bocsáthatom a történetet.
   Végül is, nem kell drámázni, mivel így is, úgy is jól jártok! :P Nos én nem, de az már más tészta... Remélem azért nem haragszotokannyira... Puszi

Mystic Angel


   Ezek után nem hiszem, hogy kellene bármit is mondanom... Szomorú, de tényleg abbahagyom egy időre a blogra való fejezet kirakást. Mielőtt azt hinnétek, hogy így több időm lesz a Rád talál a jövő fejezeteivel foglalkozni, sajnos lelombozom a lelkesedést! 
   Tovább is írom a Könyvbe zárt valóság fejezeteit, ám nem teszem közzé! Reményeim szerint Decemberre végzek vele. Bár koránt sem biztos. A sulitól függ... 
   Köszi, hogy elolvastál mindent! Puszi

Mystic Angel

0 megjegyzés: