BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. november 2., hétfő

Köszönet mindenért!

Igazából ezt a köszönetfélét csak a történet befejezése után akartam megírni, de úgy gondoltam megérett rá az egész történet, oldal, hogy megköszönjek mindent! Ez persze nem azt jelenti, hogy hamarosan vége az Utolér a sors-nak, csak szeretném kifejezni a hálámat! A történetnek korán sincs vége! És a jó - nem tudom kinek jó, kinek rossz, remélem a többségnek jó, és akik rosszként tekintenek rá, majd közben átpártolnak - hír az az, hogy ha befejeztem ezt a történetet, akkor is előrukkolok egy másikkal, ami szintén a fantázia határát fogja súrolni!:) Az Utolér a sors még sokáig tart majd! Lehet, hogy a 30. fejezetet is megfogja haladni, lehet, hogy sokkal, lehet, hogy kevéssel, és lehet, hogy pont annyi lesz! Nem tudom! De azt nagyon is tudom, hogy mindent köszönök! Köszönöm az összes szavazatot, amit kaptam akár melyik szavazáson, köszönöm a kitartáésotokat mellettem, köszönök minden betűt, amit rám pazaroltatok, és arra, hogy véleményt nyílvánítsatok a munkámról, köszönöm mind a 29 renszeres olvasómat, köszönöm mindenkinek, aki csak egy másodpercre lépett be az oldalra, és legjobban talán azt köszönöm, hogy érdeklem titeket. Azt, hogy olvassátok amit írok, és nem csak elsuhantok mellette, mint sokan ennek a mondtanak a kíséretében dobták suttba a művemet:"Ugyan mit akarsz te? Csak 13 éves vagy! Nem tudsz semmi újat mutatni a "világnak"!" Hát szerintem ti vagytok az élő példa arra, hogy ha a világnam nem is, de pár embernek azért semminél többet nyújtok... Cáfoljatok, ha nem így van! Viszont én most cáfolás helyett kiemelnék néhány személyt, akiknek külön köszönök mindent!
Először is talán egy két embert emelnék ki, akik a csetléseim, botlásaim egyengetik el tűrjhetővé.
Ők teszik élvezhetőbbé a fejezeteket! Ricsi az első számú, ás Lau a másod számú bétám! Neked ricsi azért mondok köszönetet, hogy megszabadítassz a helkyesírási hibáimtól! És nekem Lua azért, mert ha a ricsi nincs gépközelben te végzed el ezt a feladatot! Valamint szolgáltatod a rengeteg képet, és dícsérsz agyba főbe, amit szerintem nem érdemlek meg, de te szüntelen mondogatod nekem, hogy ne legyek ennyire önbizalom hiányos, és hogy igenis tehetséges vagyok! Néha még el is hiszem... :P De vannak nálam jobb írók is(tudom ezzel az agyadrta megyek lassan, vagy már ott is vagyok!), és én is a jó író kategóriába szeretnék tartozni!
Köszönöm neked Marcsesz, aki rokon, barát, és támogató, valamint fenyegető vagy! :) A fenyegetőt arra értem, hogy folyton azt mondogatod, hogy "Én csak akkor fogom elolvasni Á-tól Z-ig, ha már könyv formában láthatom, és tarthatom a kezemben!" Nem tudom, hogy lesz e ilyen pillanat, de remélem lesz!:)
Köszönöm neked Lili, aki szintén csak a könyvkiadtatással "csesztet" és rágja a fülem, ha valami bajom van, segít! Nagyon köszönöm!
Köszönöm még a testvéremnek is aki visszautasította ugyan a fejezeteket, még a kezdetek kezdetén, de ezzel arra is sarkalt, hogy még jobban ráhajtsak, és megmutassam neki, hogy ha neki nem is tetszik, majd másnak fog! Hihetetlen, de ha nem utasítod vissza, talán nem tartanék itt! Bármilyen furcsa is, de köszönöm Médi, hogy nem olvastad el, vagyis inkább nem voltál hajlandó elolvasni!
Cinti neked talán azt köszönném, hogy igaz nem mertem megmutatni, és nem is akartam, pedig testvérem vagy. Köszönöm, hogy véletlen rátaláltál, és én barom véletlen pont a rajzomat raktam ki képnek a fejezethez, így rájöttél, hogy én vagyok az a Misztikus Angyal, akit sokáig nem tudstál, hoigy kicsoda! Ha akkor nem jöttök rá a Ricsivel, talán ma sem tudnál rejtett énemről!
Köszönöm még mindenkinek, aki csak egyszer is megemlítette az oldalamat másoknak, és köszönöm azt, hogy visszajártok!
Nem mondhatom elégszer mennyire fontos nekem az, hogy érdekel benneteket Amy, és Jaramie, valamint a többi szereplő különös, ám de gyönyörű élete! Ezzel esélyt adtatok nekik a túlélésre azt a korszakot, mikor azon gondolkodtam talán befejezem, és nem mutatom meg senkinek! De megmutattam, és nektet tetszett! Ha nem is, már tudom, hogy a szavaimmal teremtett világ sokkal fontosabb számomra, minthogy eldobjam a lehetőséget magamtól a vilgág kapujának a kulcsát a suttba mályesszem csupán egy negatív kritika miatt...

Még egyszer köszönöm!

2 megjegyzés:

Lara írta...

Szia!
Azt írod "amiket rám pazaroltok" PAZARLÁS?!Egy szó sem az amit írunk,ja és amit rád írunk,az nem az egy ilyen fantasztikus író,13 évesen totál megérdemli!

1. Köszönöm hogy megemlítettél,olyan aranyos vagy! :)
2.Úgy gondolod hogy alaptalanul dicsérlek?! Hatalmas bátorság kell ahhoz hogy fel merd rakni amit alkotsz.Minden sor kincs amit leírsz.JEGYEZD MEG!:D..bár még úgyis elmondom párszor...:)
3.TEHETSÉGES VAGY!
Puszi:Lau,Lin,

Kal-el írta...

Szia Olgus! Mivel megígértem és mint ahogyan azt már tudhatod mindig teljesítem az ígéreteimet, ezért most írok neked! :) Én szívesen nézegetem a blogod. Nagyon jók és érdekesek a dolgok amikről írsz. Sok valóságalapjuk is van:) Nézz csak rám XD Csak tartsd meg ezt a jó szokásodat és írj nagyon sokat! Ügyes légy!
Hasznosítsd az író tudásod! Lestat-ot beleírhatnád XD Cak vicc volt :) Csak így tovább! :) Üdv! Szia!!! :)