BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. november 8., vasárnap

A hsz-ben írd le, hogy folytassam, vagy ne!(Nem az Utolér a sors-ról van szó! Azt természetesen folytatom!)

Tudom, hogy a fejezetet várnátok tőlem, meg minden, de lefoglalnak a gondolataim, amik egy másik történetbe kalauzolnak el. És mivel az egyik történetnek két végletét látom, így nem igazán tudok dönteni! Lesz persze egy fantasy történet is, de az agyam rejtett zugaiban ott motoszkál egy másik, hétköznapi történet ötlete is! Ami ugye nem hétköznapi, mert, nem történhet meg mindenkivel, de nincsenek benne misztikus lények! Nincsenek benne vámpírok, vérfarkasok, angyalok, démonok, semmi! Csak a rideg, és kőkemény valóság tárul a szemünk elé! Egy lány élete, akinek kicsivel hamarabb kellett felnőnie, mint azt várnánk bárkitől is. Ez a mondat, mind a kettő kifejletre igaz! Arra is amit először találtam ki, és arra is, ami most pattant ki a fejemből. A másodikban részben az én életem is benne van, ám nem kívánnám, hogy tényleg az legyen! Hogy tényleg az én életem legyen! Csak az eleje ugyanaz. A végkifejlet más. De nem is köntörfalazok tovább. Döntsetek, hogy melyik legyen az, amit folytassak! Ha úgy akarjátok, akkor mind a kettőt folytatom! Ám csak akkor tudom nektek is megmutatni címmel, és teljes valójában, ha kész lesz! És ebből nem engedek! Részleteket fel fogok tüntetni, de a teljes művet nem rakom fel! Na itt vannak!

Jessica szülei elváltak. A bíróság úgy döntött, hogy a lány az anyjánál legyen, és az apja saját ideje, és kedve szerint látogathassa meg. Ebben csak egy bökkenő van: Jessica nem akar menni. De mivel az apja, és szerinte muszáj, így kénytelen elmenni vele. Ez évekig így megy, és Jess belegyalogol a kamaszkorába. Ám a sors nem kezes vele. Jessica a korához képest érett, és felnőtt gondolkodású lány. Ám annak a ténynek a feldolgozása, hogy anyja rákos, még neki is nagy problémát okoz. A lány anyja utolsó napjaiban is mellette van, miközben ott lenne a helye, ahova a bíróság másodjára ítélte: az apjánál. Anya és lánya együtt szenved meg a rák fájdalmaival, és együtt élik át a kamaszkor nehézségeit.

(Egy másik verzió)

Jessica szülei elváltak. Nehéz tény ez egy 13 éves lánynak, ám felüdülés, mert tudja, hogy az apja nélkül hármasban, vagyis inkább kettesben sokkal jobb lesz a világ. Jess testvére Maria már nagykorú! Így a barátjánál tartózkodik többet. Maria nem figyel semmire, csak arra, hogy neki jó legyen. Ezzel Jess-t, és az anyjukat is eléggé megtiporja. Ám a lány az anyjára figyel inkább. De a veszteséget még ő sem tudja pótolni, amit az apja elvesztése jelent anyja számra. A rövid ideig tartó kapcsolatok, a kiszolgáltatottság egy férfinek, és az instabilitás egy idő után leveszi a lábáról az asszonyt, és úgy érzi nincs jövője, sem értelme az életének... Az öngyilkosságot tartja a legjobb ötletnek, ám nem számol azzal, hogy Jess élete a lehető legrosszabb fordulatot veszi. Az apjához kerül. Az apjához, akit utál, és az apjához, aki a halálba taszította az anyját.


És hogy valami fantasy félét is olvassatok, na itt van az, amit az Utolér a sors után írok majd meg!


Minden jó, ha a vége jó! De nálam nem ez van! Én nem szeretem a jó dolgokat! Én nem szeretem a mosolyt, a vidámságot! Én a gyötrelem, és az elkeseredettség, valamint a sírás híve vagyok. De eközben jót is akarok tenni! Az embereket segíteni, mosolyra késztetni, arra, hogy jó tegyenek... Pedig nem ezt kéne tennem! Vagy mégis? Hogy miért vagyok ilyen amilyen? Egyszerű! Én nem egy átlagos emberi családból származom! Az apám Gabe, az angyal, és anyám Sheba, a démon. A génembe van kódolva a rossz, és a jó! Ha a az démoni énem kerekedik felül, akkor az angyali énem rögtön tesz valami jót! Amit egy rossz cselekedet folytat... Az én életem nem egy leányálom! De ezt ti is megtudjátok hamarosan...


Kérem a véleményeket ide hsz-ben, és aki akar majd a Jessica-s történetből esetleg egy két részletet, fejezetet, kapni emailban, azt is ide írjátok!!! FIGYELEM!!! Ez a Jessica, nem a twilight-os Jessica! Ő egy teljesen hétköznapi lány, aki éli a teljesen hétköznapi életét, amikor minden átvált nem hétköznapiba, egy szempillantás alatt! Ha nem akarjátiok, hogy folytassam a jess-es történetet, én akkor is folytatom! Szóval az Utolér a sors fejezetek tuti csúszni fognak, de lehet, hogy nem lesz sok különbség a fejezet megírás időtartama között! Nem akartam addig új történetbe kezdeni, amíg egyet be nem fejezek, de úgy döntöttem, hogy legalább a csíráját elvetem, majd később is visszatérhetek rá! Na értékeljétek, mivel számít a véleményetek! És arra kérek mindenkit, még azokat is, akik máskor nem írnak, hogy akár csak írják oda, hogy tetszik, folytassam, és melyiket, valamint kérnek e kóstolókat belőle!!! Itt egy példa!

(még köszönni sem kell!)

Folytasd a(z) elsőt/másodikat, kérek belőle részleteket! xy@valamilyenfiók.hu/com

vagy

Folytasd a(z) elsőt/másodikat!

vagy

Ne folytasd!


Nekem most jelen pillanatban csak ez számít! Viszont, ha véleményt is nyilvánítassz erről a pár sorról, annak nagyon örülök!!! :) Akik részletet kérnek tőlem, azoknak majd egy külön email címről küldöm, ahol mindenki fent lesz, aki kér előleget! Köszönöm, ha leírjátok valamelyik variációt! Azt meg mégjobban, ha többet is hozzáfűztök! :)

3 megjegyzés:

Lin írta...

Szia!Rég láttalak msn-en vagy csak elkerüljük egymááást....:D :(
A sztorival kapcs. az utolér a sorsot imádom és örülök hogy kijeloentetted mindenképpen folytatod.A Jessicás történet egy kicsit szomorú,elég sok benne a nyomor,viszont ha úgy tervezed hogy lesz benne valami jó is,akkor kérlek írd bele az "előzetesbe" vagy küld el nekem,mert így nem igazán tudok dönteni.A második egyébként jobban tetszett:)De abban is biztos vagyok hogy bármelyiket is folytatod olvasni fogom,és kérek részleteket is!

Az anygalos-démonos fantasy sztorid nagyon cuki,örülök hogy folytatod Stephanie történetét.Kiváncsi vagyok mi lesz a lánnyal,és remélem hogy megtanulja az erejét irányítani úgy hogy igazságos legyen azokkal akik megérdemlik,és akik pedig gonoszak azoknak jól vágjon oda.Biztosan eléggé hű maradsz a szerepekhez:)továbbá érdekelne hogy hívják Sheba és Gabe lányát?
Alig várom a történeteidet,remélem hamar lesz utolér a sors-friss pusziii:Lin,Lau
U.I.: szólj ha bármiben tudok segíteni,mert nagyon szivesen;)

Mystic Angel írta...

Szia! Nagyon köszi, hogy nem csak a fenti szövegből idézett mondatokat írtad, hanem kiegészítetted a véleményeddel is! :) Nem tudom, hogy mi lesz a fantasy főszereplőjének a neve... Majd segíts gondolkozni! Valami különleges nevet akarok neki!:) Hisz ő is különleges!:D Minden, legalábbis egy része jóra fordul, csak ilyen tragikus lett ez a pár sor, mivel rossz kedvem volt... :P Bocsi! Na mentem aludni, mert ebben a hónapan még nem feküdtem le éjjfél előtt, és most szeretném ezt az íratlan szabályt megszegni! :D Még egyszer köszi, hogy írtál! Szia! Puszi! MAjd msn-en kérem tőled a neveket, ha jut eszedbe valami... Ha meg nem, akkor majd én gondolkodom!:) Na szia! Puszi!:)

Rowana Dark írta...

Szia!!
Nekem a második verzió jobban tetszik, de ha az első nyer akkor is kérek belőle részleteket, fejezeteket. E-mail cimem : barby27.xd@gmail.com. Nagyon tetszik nekem ez a történet előzetes. Biztos, hogy olvasni fogom.
A fantasy sztori is nagyon tetszik, bár igazat megvalva a Jess-es történet jobban megfogott. De a démonos-angyalos történetedet is nagy örömmel, fogom olvasni.
Csak így tovább, és sok sikert. Ha lenne valami én is szívesen segítenék!
Puszi, Rowana