BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. május 15., péntek

Köszöntök mindenkit az oldalon!

Helóka!
Ezen az oldalon a saját Twilight-os Fanfic-em lesz olvasható. Remélem hogy mindenkinek fog tecceni. Ez az első írományom, szóval kezdő vagyok. A kritikát is elfogadom természetesen, de a dícséret is nagyon jól esik. Viszont ha nem tetszik akor lécci írd meg hogy miért nem. Elvégre a hibáiból tanul az ember. És én olyan fejezeteket szeretnék majd itt közzé tenni amik teccenek nektek. Lehet névtelenül is írni szóval hajrá!:) Ragadjátok meg a billentyűzetet az én kedvemért... :$ Ha bárni kérdésetek van akkor nyugodtak írjátok ide. Köszi!

Köszönöm hogy ide keveredtél, és ha tetszik a történek akkor nézz be máskor is! :)

Viszlát!:)

1 megjegyzés:

Truska írta...

Szia! Megpróbálom még ma elolvasni mind a négy fejezetet, és írok véleményt is ígérem. Ne keseredj el ha az elején még nem kapsz annyi véleményt. Még nem ismerik az oldalad, de ne csüggedj te csak írj.;)Puszi, Truska