BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. június 25., csütörtök

A harmadik novella: Egy lépés a végzetünk felé


Egy lépés a végzetünk felé

Ültem a farönkömön, az egymással versenyző hullámokat nézve. Még a természet is az én hangulatomhoz igazodott. Az ég még a szokottnál, is borúsabb, a hőmérséklet csak kicsivel nulla felett lehet. Csípős szél fúj, de nem törődöm vele. A térdemet átkarolva próbálom magam melengetni, miközben gondolkodom. Hogy min? Jó kérdés. Lehet, hogy a pár nappal ezelőtti szakításunkon Daniel-el, de lehet, hogy az ez utáni életemről. Nehéz eldöntenem. Hisz mind a kettő szomorú tény, számomra. De most határozottan arra a napra emlékszem vissza, mikor elküldött.
Verőfényes reggelre ébredtem. Semmi sem mutatta jelét az ez utáni „katasztrófának”. A madarak csicseregtek, a felhők eltűntek az égről, csak a nap ragyogott kitartóan. Gyönyörű idő volt. Csábítottak a természet hangjai, így lementem a partra sétálni. Annyira belemerültem a parton játszó gyerekek tanulmányozásába, hogy alig hallottam meg a telefonomat, ahogy a kedvenc dalomat üvölti. Így az utolsó csörgésre vettem fel. Daniel volt. Láttam előre a kijelzőn. Megörültem, mint mindig, ha ő hívott. Egy pillanatra a semmiből bekúszott egy felhő a nap elé. Hallottam, ahogy a gyerekek feljajdultak. Majd felvettem.
- Halló?- szóltam bele csilingelő hangon.
- Szia Liz itt Daniel!- hallatszott a hangján, hogy nem nagyon akarja ezt a beszélgetést sokáig húzni.
- Igen. Mit szeretnél?
- Mondani szeretnék valamit, de nem telefon téma.
- Akkor gyere le a partra! Úgyis pont itt vagyok.
- Rendben. Megyek. Szia!
- Szia!- mondtam, de csak magamnak, mivel már letette a telefont.
Leültem a fatörzsemre. Arra, amin mindig is szoktam ülni, és vártam. Amíg vártam azon gondolkoztam, hogy vajon mi az a „nem telefon téma”? Sokáig nem jutottam a gondolkodással, mert nem sokára megérkezett Daniel.
- Szia Liz!
- Szia! Mit akartál mondani?- néztem fel rá.
- Hát tudom nehéz ezt kimondani, de valahogy csak a tudtodra kell adnom... – hezitál... ez nem jó jel!
- Mond már! – nógattam, miközben felálltam. Csak nem lehet olyan szörnyű...
- Hát jó! Szakítani akarok veled! - ... vagy mégis?
- Mi? – mi az hogy szakítani akar? Tegnap még semmi baja sem volt! Ma meg csak úgy szakítani akar?
- Jól hallottad! Sajnálom, de nem mehet ez így tovább...
- Hogy? – kérdeztem. Vagy az ordítottam jobb kifejezés?
- Úgy, hogy már nem érzek irántad semmit sem.
- Mióta? – nem tudtam felfogni, hogy egyik napról a másikra kiszeret belőlem!
- Egy ideje. Csak halogattam a dolgot, hogy ne okozzak annyi fájdalmat.
- És mire mentél vele? Ugyan úgy szenvedek most, mint akkor szenvedtem volna. Vagy még jobban!
- Sajnálom! – mondta, és indult felém, hogy megvigasztaljon. Megvigasztaljon? Ezek után?
- Nekem te ne sajnálgass itt senkit! Főleg engem ne! Azok után, hogy lapátra tettél, még van merszed itt ácsorogni, valami bocsánatkéréssel? Tűnj a szemem elől! Soha többé nem akarlak látni! Érted? Soha többé!- üvöltöttem kikelve magamból.
Ezzel el is ment. Leroskadtam a homokba a fatörzsem mellé, és sírtam. Közben az eget beborították a felhők, és az eső is rákezdett. Lassan már meg sem tudtam különböztetni az esőcseppeket a könnycseppjeimtől.
Az emlék hatására újra zokogni kezdtem. Csöndesen folytak a könnyeim, miközben a tengert bámultam. Időközben az eső is csöpörögni kezdett, és a fatörzsemet elárasztották az aprócska fekete pontok, amik engem is megcéloztak. Nem sokkal később már zuhogott, de még így is gyönyörű volt a tenger. Senki nem volt kint rajtam kívül. Ilyen időben természetes is volt, hogy kihalt a part. Az eső csendesedni kezdett, és végül el is ált. A nap is megjelent a színen, és az eső utó hatásaként egy szivárványt véltem felfedezni az égbolton. Gyönyörű volt. Ez a látvány, hogy egy kiadós zápor után milyen csodát visz végbe a természet a nap segítségével, arra késztetett, hogy felálljak, és elinduljak. Hisz az élet útján vannak göröngyök, amikben elbotolhatunk, de fel kell állnunk, hogy meg tegyük a következő lépést a végzetünk felé...

2 megjegyzés:

Marcsesz írta...

Hellóka!

nagyon tetszik ez a történet,mert ráébreszti az embereket arra,hogy ha valami nem úgy sikerül ahogy eltervezted, még van remény pl. egy új szerelemre, mert ha egy valakinek tetszel, akkor több ember is beléd fog szeretni, csak sajnos ki kell várni amíg egymásra találtok...

puxy:a kedvenc uncsi.hugid (Igaz hogy csak egy van,de tök 8,szal: A ROCK LEGYEN VELED !!!!!)

Mystic Angel írta...

Szia Marcsesz!
Köszönöm az elismerő szavakat! Nagyon jó estek! Igaz, ezt már megkaptam élőben, de írásban is nagyon jól esnek!:):)Igen az egyetlen unoka hugom vagy... de a kedvenc is!:P:P Még egyszer köszi!

Mystic Angel