BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Az oldal bannere

Az oldal bannere
Egy dologra megkérlek! Ha van oldalad, ragd ki, és én is reklámozom kicsit a tiedet!:) Persze csak miután HSZ-BEN(!!!!!) szóltál, hogy kitettél, és meg is győződtem róla!

Az oldal bannere II.

Az oldal bannere II.
Nos, mostantól ezzel a bannerrel is hirdetheted azoldalt!:)

Mystic Angel Life - Életem...

Mystic Angel Life - Életem...
Itt mindent megtalálsz rólam. Verseimet, és gondolataimat egyaránt.

2009. június 28., vasárnap

Szereplők!

Sziasztok!
Ma nem sokáig jutottam a 10. fejezettel, mivel apuhoz is kellett mennem, szóval egy két órája kezdtem csak, és most tartok egy oldalnál kb. Na mindegy is! Holnap kész lesz! TUTI!! Addig is! Hoztam egy két képet Amy-ról, és Jaramie-ról! JAramie-ról nagyon kevés van. Mondjuk Amy-ról se több szóval... Na nem is kertelek itt tovább itt vannak! Ja a szemszínt majd valahogy megoldom valamilyen programmal... Nem tud valaki valamilyen programot amivel ezt ki lehetne küszöbölni?
Amy:

1.


2.


3.












Jaramie:

1.


2.


Na egyenlőre ennyi lenne amit találtam a gépen, meg a neten. Nagyon sajnálom, hogy csak ennyi, de ez is több mint a semmi!:) Lécci írjáktok meg hozzászólásban, hogy melyik tetszik a legjobban, vagy melyik illik rá az adott karakterrer. Pl. A Tanács tagjairól egyetlen képem sincsen még. Lécci küljétek a címemre a képeket amiket írtam a Lenne egy kérésem c. részben is. Nagyon nagy segítség lenne!Köszi előre is!:)

Írjátok le nektek melyik a legszimpibb ezek közül! Léciii! KÖszi
Pápá!:)

A rock legyen veletek! Na meg a Twilight!

Ui: Amúgy meg lett a szemüvegem, szóval kristálytisztán látok végre!:):) *XXL-es vigyor* Az esetleges (helyesírási) hibákért 1000 bocs, de már nagyon féradt vagyok, és nagyon hülyeségeket gépelek már itt a vége felé, szóval .... az értelmetlen mondatokét is bocs. Meg hogy csúszott a fejezet meg stb. de megyek is. Nehogy ez a bejegyzés is úúgy járjon mint a 10. fejezet: egy oldalt le kellett törölni, mert baromság volt az egász! Teljeseen hülyeséget írtam. Még a szereplők leírását is összekevertem, meg a neveket, szóval juuuuj. Na mentem aludni! PÁPÁ!!

1 megjegyzés:

Rowana Dark írta...

Szia Mystic Angel!
Nekem Amyről a 1. és a 3. tetszik, bár szerintem a ". is nagyon jó, nem tudok választani :D, és Jaramieről a 2. kép tetszik!!
Na, pá! Rowan..